- HASTANEMİZE BASVURU İŞLEMLERİ:
1- MERKEZİ HASTANE RANDEVU SİSTEMİ (MHRS)
ALO 182 çağrı merkezi, MHRS web sitesi (https://www.hastanerandevu.gov.tr/ https://www.mhrs.gov.tr), MHRS mobil uygulaması
- MHRS üzerinden randevu alabilmek için ALO 182 hattımızı arayarak operatörlerimizden destek alabilirsiniz.
- Web'den randevu almak için; Daha önceden üyelik kaydınız yok ise "Randevu Al" butonuna tıkladıktan sonra gelen ekrandan "Üye Ol" seçeneğini tıklayarak üyelik işleminizi gerçekleştirebilirsiniz. Eğer üyeliğiniz mevcut ise kimlik numaranız ve şifrenizle istediğiniz hastane ve hekimi seçerek randevunuzu oluşturabilirsiniz.
- MHRS mobilde randevu almak için ise akıllı cihazınızın uygulama marketinden MHRS uygulamasını indirerek üyelik kaydınız yoksa oluşturabilir, var ise kimlik numaranız ve şifreniz ile giriş yaparak randevunuzu alabilirsiniz.
- Hastanemizde danışma yönlendirme elemanları MHRS hizmeti vermektedir
- Saat ve poliklinikler farklı olmak kaydıyla aynı güne, kurum başına en fazla iki farklı branş hekimine randevu alınabilmektedir.
- Muayene saatinden 30 dk. önce hastaneye geliniz. Hasta kayıt biriminde kimliğiniz ile birlikte kaydınızı yaptırdıktan sonra muayene olacağınız polikliniğe kimliğiniz ile başvurunuz. MHRS’den en erken ne zaman randevu alınabilir? Sağlık Bakanlığına bağlı hastaneler ve ağız ve diş sağlığı merkezlerine sabah saat 07.00’ye kadar aynı gün içerisine, 07.00’den sonra ise en erken 1, en geç 15 gün sonrasına randevu oluşturabilirsiniz. Aile hekimlerinden de aynı güne (en erken yarım saat sonrasına), en geç 15 gün sonrasına randevu alınabilmektedir. Randevu Onaylanması: Randevusuna gelemeyecek hastaların randevu tarihinden bir gün önce saat 20.00'ye kadar hastaların randevusuna onay vermesi veya gelemeyeceğini sisteme bildirmesi gerekmektedir. Onay işlemi de randevu alınan kanallar üzerinden ya da ALO 182 tarafından gelen aramaya "Onay" yanıtı verilmesiyle yapılacak Randevu Nasıl İptal Edilir? https://www.hastanerandevu.gov.tr ya da https://www.mhrs.gov.tr adresinden randevu al bölümüne girdiğinizde, kimlik numaranız ve şifreniz ile giriş yaptıktan ekranın üst bölümünde yer alan "Randevu Geçmişi" kısmından randevularınızı görebilir, iptal etmek istediğiniz randevunun sağ tarafındaki "İptal Et" butonuna basarak randevunuzu iptal edebilirsiniz. Akıllı cihazınızdan MHRS Mobile giriş yaptıktan sonra açılan ekranda "Randevu Geçmişi" kısmından randevularınızı görebilir, iptal etmek istediğiniz randevunun alt kısmındaki "İptal Et" butonuna basarak randevunuzu iptal edebilirsiniz. ALO 182 çağrı merkezimizi arayarak da bilgi güvenliği kapsamında sorulan sorulara doğru cevap vermeniz halinde randevu iptal işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
2-hastaneye gelerek muayene olabilirsiniz.
Muayene saatlerimiz:
08.30-12.30
13.30-16.30
- Hastanemize başvuracak hastaların hasta kabul ve diğer işlemlerinin eksiksiz ve hızlı bir şekilde yaptırabilmeleri için TC Kimlik numarasını gösteren resmi kimlik (nüfus cüzdanı, ehliyet veya kurum belgesi) istenecektir. Lütfen yanınızda getirmeyi UNUTMAYINIZ.
- Hastalarımız öncelikle muayene olacakları branşı ve ilgili hekimi seçerek, hastanemizin kardiyoloji ve göğüs hastalıkları bölümlerinin zemin katlarında bulunan, hasta kayıt birimlerine başvurarak bilgisayar kayıt işlemlerini yaptırabileceklerdir.
- Muayene için size verilen muayene etiketindeki (hasta barkodundaki) sıranızı ilgili poliklinik önünde bekleyebilirsiniz.
- Ücretli muayene olacaksanız, vezneye uğrayarak muayene ücretini yatırınız ve size verilen muayene etiketiyle muayene olacağınız polikliniğe gidiniz.
- Poliklinik girişindeki hasta çağrı ekranındaki isim sırasına göre muayene olmak için çağırılacaksınız.
- Muayene olan hastaların mahremiyeti açısından, poliklinik giriş kapısı üstündeki hasta çağrı ekranı otomasyonu üzerinde isminiz yanmadıkça lütfen içeriye girmeyiniz.
- Muayene sonrası doktorunuz tarafından size verilen tahlil, röntgen vb. isteklerinizi bilgisayar ortamına girildikten sonra, verilen yönlendirme formu ile ilgili birimlere gidip tahlillerinizi yaptırınız. Sizden istenen kan tahlil sonuçlarınızı, röntgen, ultrasonografi, BT vb. işlemleriniz bilgisayar ortamından ve PACS sunucusundan otomatik olarak doktor tarafından bilgisayar otomasyonu üzerinden görebilmektedir.
- Sonuç almak için lütfen beklemeyiniz. Gitmiş olduğunuz poliklinik sekreterleri size yardımcı olacaklardır.
- Ayrıca hastanemiz web sitesinden online İşlemler başlığı altında; Pacs sonuçları ve laboratuvar sonuçlarına ulaşabilirsiniz.
3- UZAKTAN SAĞLIK HİZMETİ İLE(GÖRÜNTÜLÜ) Uzaktan sağlık hizmeti için nasıl randevu alınır? Hastanemizde uzaktan sağlık hizmeti (görüntülü muayene) YAŞAM Birimi (Sağlıklı Yaş Alma Merkezi) tarafından yapılmaktadır. YAŞAM Birimine kayıtlı hastalara e-Nabız Sistemi üzerinden hastanın sağlık çalışanı ile görüntülü görüşme yapabilmesi için Merkezi Hekim Randevu Sistemi (MHRS) üzerinden “Görüntülü Muayene” randevusu alması gerekmektedir. Randevu YAŞAM Birimi Sekreteri yardımcılığında alınır. Alınan randevu sonrasında hasta, hastanın cep telefonuna SMS olarak gönderilen link (bağlantı) sayesinde randevu alınan sağlık kuruluşuna gitmeden sağlık çalışanı ile internet üzerinden akıllı cep telefonu, tablet veya bilgisayar aracılığıyla görüşme gerçekleştirilebilmektedir. Randevudan 1 saat önce gelen SMS içeriğinde randevu saati ve görüntülü görüşme için https://dr.enabiz.gov.tr/ adresi ile başlayan bir link (bağlantı) yer almaktadır. Uzaktan sağlık hizmetine nasıl giriş yapılır? Hasta randevu saatinden 1 saat önce gelen SMS içeriğindeki linke tıklar. Açılan sayfada hastanın randevu numarası alanı otomatik olarak ekrana düşer. Hasta “T.C. No Giriniz” alanına sadece T.C. kimlik numarasını yazarak giriş butonuna tıkladığında sisteme giriş yapabilir.
4- Acil Polikliniklerimizde 24 saat kesintisiz hizmet verilmektedir.
